Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Matildanjärvi  (Luettu 8062 kertaa)
temesi
Jäsen
*
Poissa Poissa

« : Marraskuu 03, 2010, 13:50:53 pm »

Monelle tutuksi tulleesta Matildanjärvestä keskustelua täällä.
Tuosta linkistä löytyy kaikki tarpeellinen luvista ja niiden maksamisesta ja kaikesta muustakin.
http://www.villipohjola.fi/item.asp?Section=3125&Item=369

Olen itse käynyt tuolla muistaakseni 11 vuoden aikana kalastelemassa. Tänä vuonna on lähellä tulla katkos putkeen. En ole vielä kerinnyt tänä vuonna, mutta reilun viikon päästä menen jollei se sitten ehdi lyömään jääkantta päälle.

Eli saalisinfoa vaan tänne kun käytte tuolla. Hymyilee
tallennettu

allu_
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Marraskuu 03, 2010, 20:30:46 pm »

Itte oon kyllä parin viime vuoden ajatellut että jos menee Matildanjärvelle kalaan niin parempi kun ei mene kalaan ollenkaan. Veneiden hinnat törkeää riistoa, istutuksia kovin vähän ja viikonloppuisin / kesällä älytön ruuhka aina. Ei kyllä luonnonrauhasta ole tietoakaan kun järven jokainen kalapaikka on jo valmiiksi varattu jonkun kalaporukan toimesta ja jos sattuu jonkun rauhallisemman spotin löytämään niin jatkuvasti kulkee ohi jotain partiolaisia/retkeilijöitä ym. kysellen esim. kalantulosta.
tallennettu

temesi
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Marraskuu 03, 2010, 21:30:11 pm »

Rannalta ite aina kalastan ja oon aina sellasessa paikassa ettei ketään tuu lähellekään. Veneillä voi muuallakin. Kalaakin tulee törkeen hyvin.
tallennettu

MikkoS
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Marraskuu 05, 2010, 21:57:47 pm »

Itse olin kolme viikkoa sitten Teijossa ja heitin yhden reissun Matildalle ensimmäistä kertaa ja oli ihan positiivinen kokemus.
Sai heitellä rannalta aivan rauhassa ja kelikin oli ihan jees, puolipilvinen ja tuuli ei hirveesti haitannut.
Yks porukka oli mun lisäksi rannalla ja pari hemmoa veti uistinta järvellä soutaen.
Saalina 2 kpl kirjolohia, vaikka ensin epäilin ettei mitään tule, koska edellinen istutus oli ilmoitustaulun listan mukaan ollut viikolla 36.
Varmasti menen toistenkin!
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: