Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Shakespeare Agility 168cm UL 2-15g  (Luettu 5469 kertaa)
jaakoppi
Kansalaisaktivisti Tammerkosken puolesta
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa Poissa

39,3kg taimen

« : Marraskuu 27, 2010, 14:18:22 pm »

Ostin tämän vavan kesällä Keskisen kyläkaupasta ollessani kyrsiintynyt. Olin sopinut että lähden Ähtäriin hoitamaan vanhempieni koiraa viikonlopuksi, rakkaani oli toistuvasti sanonut ettei jaksa lähteä tenavien kanssa mukaan kunnes sitten lähtöpäivänä tämä ilmoitti lähtevänsä sittenkin. Kyllä minä tykkään siitä että perhe liikkuu mukana, tässä tilanteessa kuitenkin olin saanut liian kauan harrastaa mielikuvakalastusta ja haaveen kotiseutukalastuksesta murskaannuttua koin pienen hajoamisen. Heti kun päästiin Ähtäriin, kusetin koiran ja otin esikoisen mukaan kaupoille, ajattelin että tyynnytän itseni rahalla. Agility, uusi kela ja Hopeanuoli-boksi pussissa lähdimme sitten ajelemaan Tuurista takaisin Ähtäriin ja perillä minä sitten pyytelin anteeksi kiivasmielisyyttäni...
  No niin ja sitten asiaan. Vavan hinta on sellaiset neljäkymppiä eli sopuhintainen. Kärkiosa on melko vetkula muttei kuitenkaan löysin kaikista testaamistani. Viehepainosuositus on ylimitoitettu, yli kymmenen gramman hiluja ei mielestäni kannata siimaan sitoa, pikkuvieheet lentävät ihan hyvin.
Syksyllä Inarijärven tarunhohtoisella Vallenkarilla vapa petti käyttäjänsä pahimmalla mahdollisella tavalla, 12-grammainen Lotto oli tarkoitus saada aikaisempien heittojen tapaan pitkälle eteenpäin vastatuuleen.
Kiskaisu -> RÄKS -> "VOI S****NA!!!", vapa poikki liitoskohdan yläpuolelta, kyllä sapetti! Onneksi oli varavapa mukana.
Vavasta sai reklamaation jälkeen uuden kappaleen joka on tähän mennessä toiminut hyvin, katkeaminen on kuitenkin jättänyt pienen epäluottamuksenpoikasen takaraivoon.

Vapaa voin suositella edulliseen UL-kalastukseen kalastajalle jonka mielestä tikku ei saa olla liian erektiivinen, varavapa kannattaa kuitenkin olla mukana Iskee silmää
tallennettu

Kalastus- ja retkeilyjorinaa ilman suurempaa itsesensuuria: http://testamentti.blogspot.com/

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: