Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: FOORUMIN PALVELUNTARJOAJA LOPETTAA - Foorumi taidetaan sammuttaa samalla.  (Luettu 104 kertaa)
psychocowboy
Rappiohotellin tirehtööri
Ylläpitäjä
Jäsen
Poissa Poissa

« : Huhtikuu 07, 2021, 19:35:44 pm »

Sain ilmoituksen firmalta josta on ostettu foorumin palvelut:

Olemme päättäneet lopettaa yritystoiminnan, joten nykyiset WWW- ja
sähköpostipalvelut tarvitsisi siirtää jonnekkin muualle. Palvelujen
siirto tulisi olla tehtynä 21.4 mennessä.

Koska tämän foomurin toiminta on monien muiden foorumien ohella hiipunut niin olen päättänyt että foorumi sammuu samaan aikaan. Ei ole aikaa eikä näillä kävijämäärillä intoakaan lähteä rakentelemaan uutta pakettia. Naamakirjassa ollaan edelleen.

Isot kiitokset kaikille käyttäjille niin aktiivisuudesta foorumilla vuosien varrella sekä hyvistä reissuista mahtavan harrastuksen parissa.

Kiittäen ja viimeisenä valot sammuttaa,
Psychocowboy aka Tommi
tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"    Hyvän viinin määritelmä  "menee helposti alas ja pysyy sisällä" "Parempi muutama ruuvi löysällä, kuin yksi liian tiukalla"

igorss
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Huhtikuu 07, 2021, 20:46:45 pm »

Ikävä kyllä olen samaa mieltä tuosta lopettamisesta.  Taitanee viimeisen vuoden aikana minun kirjoitteluni vastata yli puolta kokonaiskirjoittelusta. Näinhän on tapahtunut lähes kaikille kalastusta sivuaville foorumeille.  Kireitä siimoja kaikille jotka täällä ovat saaneet aikaansa vietetyksi.

ps olen todella kiitollinen näistä vuosista ja lisäksi oli hyvä että sain ilmoituksen tästä, niin hyvissä ajoissa, että ehdin laittaa ainakin Porin kalavesien juttuja talteen omalle koneelleni.
tallennettu

Vanhuus yhdistettynä viisauteen on vain sanonta, ei fakta

Tonnikala85
Metalli-inssi
Ylläpitäjä
Jäsen
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Huhtikuu 07, 2021, 21:01:12 pm »

Kiitoksia kans kaikille, monet hienot reissut on tehty ja paljon tietoa jaettu vuosien varrella.

Aika vain ajanut ohi näistä foorumeista, vaikka totuus onkin, että vaikea sitä somen muista kanavista on kaivaa sellaista tietoa mitä täälläkin aikanaan on jaettu moneen eri asiaan liittyen.

Facebookista ainakin löytyy vielä yhteinen kanava porukalle, koitetaan siellä sitten jakaa tietoa ja muuta materiaalia reissuista.

https://www.facebook.com/groups/170596769622168
tallennettu

jyrze
Aktiivi
Jäsen
**
Poissa Poissa

« Vastaus #3 : Huhtikuu 09, 2021, 18:55:43 pm »

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kiitos kaikille menneistä vuosista foorumilla!!
tallennettu

Sami80
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #4 : Huhtikuu 13, 2021, 21:12:06 pm »

Kiitokset kaikille täältäkin👍🎣
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: