Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Kesän lohenkalastusreissut?  (Luettu 5832 kertaa)
^^Perhostelija^^
Jäsen
*
Poissa Poissa

« : Toukokuu 29, 2017, 17:09:33 pm »

Tervehdys kalakaverit:)

Onko täällä ryhmässä kalastajia jotka ovat suunnitellut lähtevän 01.07 heinäkuussa Tornioon tai muualle päin lohenkalastukseen? Olisiko mahdollista liittyä mukaan ja tulla jakamaan bensa ja majoituskustannuksia?

Olen siis 26vuotias mies, kalastukseni on alkanut itse tehdyllä puusta veistetyllä mato-ongella.Perhokalastus vei sydämen 2007 vuonna kun hankin ensimmäisen perhokalastusvälineet ja siitä se rakkaus alkoi perhokalastukseen.

Asun Pääkaupungissa mutta minun olisi mahdollisuus tulla julkisilla muualle jos pääkaupungista ei löydy reissuun lähtiöitä.

Tältä kalastajalta ei ainakaan lopu yrittäminen ja hermot vaikkei kaloja tulisikaan pääasia on se että pääsisi viettämään joelle aikaa, tämä kalastaja on myös varustettu huumorintajulla.

Ota yhteyttä jos sinulta saattaisi löytyä yhdelle innokkaalle perhokalastajalle paikka lohireissuun. Osallistun bensa/majoituskuluihin ja maksan omani ruuat ja luvat.

Yst.Terv.Toni Ruohonen löydät minun facebookista myös: https://www.facebook.com/ Toni Ruohonen (Perhostelija) puh: 0449774985

KIITOKSIA JO ETUKÄTEEN KAIKILLE VASTANNEILLE Pyörittää silmiään
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: