Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: St.Croix Avid Series AVS66MHF2 6'6"  (Luettu 2126 kertaa)
psychocowboy
Rappiohotellin tirehtööri
Ylläpitäjä
Jäsen
Poissa Poissa

« : Heinäkuu 17, 2013, 21:49:43 pm »

Pituus 6'6" (n.198cm)
Paino 116g
Viehesuositus 3/8-3/4oz ( noin 10-21g)
Takakahvan pituus 17,5cm, koko kahvaosa 34cm
Hinta Suomessa n. 169€
Kaksiosainen, nopeatoiminen
http://www.stcroixrods.com/product/avid-series-spinning

Kun oli käytössä lahjakortti niin olin "pakotettu" ostamaan moisen. Ilman sitä ei olisi ehkä tullut edes kateltua tätä sarjaa vaan ennemmin Premier sarjaa, joita on muutamilla foorumilaisillakin ja todettu hyväksi. Onneksi tuli moinen "pakko" Hymyilee leveästi. Premieriä hieman nopeatoimisempi eli sopii mun lyhytliikkeiselle heittotyylille hyvin. Tosin ei rankaise laiskemmallakaan tyylillä heittävää. Tätä keppiä olisi kiva kokeilla vastaavan Premier sarjalaisen kanssa rinnan mitkä on todelliset erot.
Lyhyt takakahva on mukava veneessä ja perin ketterän oloinen muutenkin ryteikössä kulkiessa. Kuten toisaalla olen todennut jenkkimitoitukset noille uistepainoille on hieman alimitoitetut eli tälläkin heitteli helposti 24g uistetta ilman että menettää tehoja tai tuntuisi keppi hajoavan. Kädessä todella kevyen oloinen ja tasapainoinen (kokeiltu 2500 ja 1000 keloilla) ja parhaimmillaan 2500 koon kelalla. Yhdellä kädellä heittely helppoa.
Jahka saa siiman päähän pikkuahvenia isompaa niin hieman kokemuksia käyttäytymisestä kalan kanssa.
Negatiivisena asiana että mukana ei tule vapapussia eikä putkea.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2013, 22:05:17 pm kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Born to be wild, paitsi kotona...
"Chuck Norriskaan ei ole täydellinen, sillä häneltä puuttuu heikkoudet"    Hyvän viinin määritelmä  "menee helposti alas ja pysyy sisällä" "Parempi muutama ruuvi löysällä, kuin yksi liian tiukalla"

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: