Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Daljoki,Ruotsi  (Luettu 2516 kertaa)
laxxi69
Jäsen
*
Poissa Poissa

« : Joulukuu 17, 2010, 21:19:27 pm »

Ens keväänä toukokuussa on ollut suunnitelmissa lähteä kalastelemaan tonne Daljoelle siitä syystä kun kuulemma kesälomat on mulle silloin tulossa :'(LAPIN REISSU PERUTTU ENSI KESÄNÄ).Olen käynnyt urkkimassa ja kurkkimassa netissä kyseisestä paikasta ja näyttäis sellaiselta et toukokuun alku olisi erittäin hyvää kalastus aikaa  kun meritaimen alkaa jokeen nousemaan kunnolla.Epäselvyyttä on on ollut mulle nois peruskalastussäännöissä kun en ole saannut noita sivuja hyvin käännettyä Suomeksi.Ois kiva kuulla joltain kuka siellä on käynnyt kalastelemassa ja kertoisi noista säännöistä mitä siellä nuodatetaan tällä hetkellä.Olen sen verran ymmärtänyt että perholla/heittovälineillä saa vaan kalastaa ja ilman heittopainoa.Soutualueesta ois myös kiva kuulla kellä kokemusta ja onko mahdollista veneenvuokraukseen.Jos jotain myös kiinnostaa mukaan lähtö niin voi viestiä laittaa tulemaan!Tarkoitus ois mennä omalla autolla ja yöpyä siellä 3-4pv.Kaikki info paikasta kiinnosta ja kuviakin voi laittaa tänne!
tallennettu

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: