Sivuja: [1]   Siirry alas
Kirjoittaja Aihe: Flextec XRD 44 9' #8/9  (Luettu 6971 kertaa)
allu_
Jäsen
*
Poissa Poissa

« : Lokakuu 28, 2010, 10:31:03 am »

-
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2011, 19:07:57 pm kirjoittanut psychocowboy » tallennettu

Markose
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #1 : Joulukuu 05, 2010, 19:22:37 pm »

Mulla on sama keppi, ihan mielenkiinnosta ostin kun halvalla sai ebaysta. Yllättävän hyvä heittää, tosin ekoilla testeillä kolmannella heitolla hakkijahdissa merellä butti hajosi, mutta maksutta tuli onneksi takuuna varaosa englannista.

Kuusingilla kaveri lainasi keppiä ja rantautti 60cm/2kg taimenen tuolla. Hyvin näytti keppi käskyttävän kalaa eli varsin toimiva verme. Samana päivänä sitten kärkiosa napsahtikin poikki, saattaa olla että heitossa oli kuulapää pamahtanut vapaan kiinni, mutta mitään näkyvää ei kohdassa ollut. Uusi kärki sitten takuuna lopulta maksoikin melkein 3/4 uuden vavan hinnasta. Outo oli hinnoittelu ja claimien käsittelykulut. Varavapana tuo silti kulkee pitkillä reissuilla varmuuden vuoksi mukana. Laatu on vähän sitä sun tätä, mutta eipä tuolla hinnalla voi oikein muuta odottaakaan.
tallennettu

djuza
Jäsen
*
Poissa Poissa

« Vastaus #2 : Joulukuu 05, 2010, 19:56:25 pm »

Mulla kans löytyy 8-9 luokkanen 10 jalkanen ja 9 kinttunen 7-8.Mulla ei mitään ongelmia ole noitten kanssa ollut,tosin nykyään toimivat varavaravapoina joten ei taida kauheasti ongelmia enää tullakkaan.
Hinta/laatu mielestäni kohdillaan,80€ kappale ei ole paha.
tallennettu

http://piketeaser.blogspot.com/

On olemassa kolmenlaisia ihmisiä,niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa...

Sivuja: [1]   Siirry ylös
  Tulostusversio  

Siirry: